Sam produkt jest bardzo ciekawy, a jednocześnie wymagający, by stworzyć kreację komunikującą emocjonalne konteksty z nim związane. Tym razem doradziliśmy klientowi rozwiązanie ekonomiczniejsze, a dający również świetny efekt.
W pierwszej realizacji wykonaliśmy dziesięć różnych aranżacji dla dziesięciu produktów, w tej realizacji, aranżowanych zdjęć reklamowych – trzy aranżacje z przearanżowaniem, dla dziewięciu produktów.
Na czym polega różnica pomiędzy realizacją dzięsięciu aranżacji dla dziesięciu produktów a trzech dla dziewięciu?
Przede wszystkim: w czasie przygotowania, jaki przeznaczamy na sesję, w ilości dodatków, jakie pozyskaliśmy, a to wszystko przekładało się na czas i cenę realizacji.
Dzięki temu, że była to powtórna współpraca, dobrze znaliśmy już potrzeby klienta, stylistykę zdjęć, jaka jemu najbardziej odpowiada, wykonaliśmy sesję w trzy dni robocze od przesłania do nas produktów. Zostały dostarczone przez kuriera we wtorek po południu, a w piątek klient miał już na wirtualnym dysku gotowe do użycia zdjęcia.
Przearanżowanie aranżacji – co to dokładnie znaczy?
Na bazie jednej aranżacji, tych samych elementów, wykonujemy różne ujęcia z różnymi produktami, przearanżowując ich układ. Powstaje dzięki temu efekt spójności, szczególnie ważny pod kątem tworzenia contentu do social media, a także jest to rozwiązanie ekonomiczniejsze, niż jedna aranżacja, na jeden produkt.
© 2025 Cosmo Foto Studio Agencja Fotograficzna Zdjęcia reklamowe i biznesowe | Wykonujemy profesjonalne sesje zdjęciowe i filmy reklamowe. Ujęcia z drona. Fotografia reklamowa, profesjonalne zdjęcia biznesowe, zdjęcia odzieży, fotografia produktów w pięknych aranżacjachm to nasza specjalność.