MENU

Aranżowane zdjęcia reklamowe gilz tytoniowych

Aranżowane Zdjęcia Reklamowe Gilz Tytoniowych | CosmoFoto

Klient zwrócił się do nas o wykonanie personalizowanych aranżowanych zdjęć reklamowych gliz tytoniowych, uwzględniających spójność komunikacji marki i grupę docelową, a była to już druga z kolei wykonana sesja przez nas dla marki Magnus.

Sam produkt jest bardzo ciekawy, a jednocześnie wymagający, by stworzyć kreację komunikującą emocjonalne konteksty z nim związane. Tym razem doradziliśmy klientowi rozwiązanie ekonomiczniejsze, a dający również świetny efekt.

W pierwszej realizacji wykonaliśmy dziesięć różnych aranżacji dla dziesięciu produktów, w tej realizacji, aranżowanych zdjęć reklamowych – trzy aranżacje z przearanżowaniem, dla dziewięciu produktów.

 

 


Zobacz, jak wyszły zdjęcia:

 


 

Na czym polega różnica pomiędzy realizacją dzięsięciu aranżacji dla dziesięciu produktów a trzech dla dziewięciu?

Przede wszystkim: w czasie przygotowania, jaki przeznaczamy na sesję, w ilości dodatków, jakie pozyskaliśmy, a to wszystko przekładało się na czas i cenę realizacji.
Dzięki temu, że była to powtórna współpraca, dobrze znaliśmy już potrzeby klienta, stylistykę zdjęć, jaka jemu najbardziej odpowiada, wykonaliśmy sesję w trzy dni robocze od przesłania do nas produktów. Zostały dostarczone przez kuriera we wtorek po południu, a w piątek klient miał już na wirtualnym dysku gotowe do użycia zdjęcia.

Przearanżowanie aranżacji – co to dokładnie znaczy?

Na bazie jednej aranżacji, tych samych elementów, wykonujemy różne ujęcia z różnymi produktami, przearanżowując ich układ. Powstaje dzięki temu efekt spójności, szczególnie ważny pod kątem tworzenia contentu do social media, a także jest to rozwiązanie ekonomiczniejsze, niż jedna aranżacja, na jeden produkt.

 


Zobacz też inne nasze realizacje z obszaru  aranżowanych zdjęć reklamowych produktów

 

Comments are closed.

× Zapytaj nas na Whatsupp