MENU

Fotografia biznesowa, to podstawowe narzędzie budowania marki osobistej, relacji z odbiorcą lub klientem. 


Fotografia biznesowa jest szczególną częścią szerszej dziedziny – fotografii portretowej.
Tym obszarem w mojej agencji zajmuję się osobiście, ponieważ od początku mojej fotograficznej przygody najważniejszą rolę odgrywał dla mnie w kadrze człowiek. W tym obszarze zrealizowałam dziesiątki sesji, setki zdjęć, począwszy od szybkich sesji biznesowych na potrzeby social media (np. LinkedIn), poprzez zdjęcia budujące markę osobistą, kreatywne zdjęcia wizerunkowe osób publicznych do prasy, na okładki magazynów, czy właścicieli przedsiębiorstw i pracowników.

Jak pracuję?
Tworzę zdjęcia bardzo świadomie, łącząc metody zaczerpnięte z psychologii, żeby uzyskać wiarygodne, prawdziwe portrety.
Spójność przekazu wizualnego, z tym, czym się mój klient zajmuje, co i do kogo chce powiedzieć – jest dla mnie podstawą pracy.

Ustawić odpowiednie światło w studio, czy w lokacji, dobrać otoczenie, czy kadr – jest stosunkowo łatwo, w fotografii biznesowej chodzi jednak o coś więcej – masz zaledwie parę sekund na to, żeby jednym zdjęciem, swoim portretem, opowiedzieć odbiorcy konkretną o sobie historię, zatrzymać go i zaciekawić sobą. O ile zdjęcia produktowe na białym tle wykona praktycznie każdy fotograf, o tyle zdjęcia biznesowe czy portretowe, już niekoniecznie dobrze.

Można powiedzieć, że mam na tym punkcie bzika – wielokrotnie obserwuję przypaki, kiedy przekaz wizualny jest kompletnie niespójny z odbiorem osoby np. na video, czy podczas webinaru – a to wzbudza już od razu nieufność naszego odbiorcy.

Zwyczajny “pstryk” tego nie sprawi, nie różni się on praktycznie niczym od zdjęć wykonanych w zakładach fotograficznych na dyplom.
Tutaj nie ma opcji na przypadek.
Bardzo często na początku sesji zdjęciowej słyszę: “Jestem niefotogeniczna/niefotogeniczny” – zawsze odpowiadam, że to oznacza, że nie spotkałaś/eś jeszcze dobrego fotografa, a taki, widzi w drugim człowieku zawsze najlepszą stronę i umie ją zatrzymać w kadrze.

Nie ma jednej metody wykonywania zdjęć biznesowych, czy portretowych, nie ma jednego schematu – na każdą osobę zadziała zupełnie coś innego, co sprawi, że poczuje się komfortowo na sesji i będzie bez skrępowania potrafiła pokazać swój potencjał.

Szczególnie w obecnych czasach, w których ogromna większość współpracy przechodzi w tryb online – wizerunek, jaki mamy uwieczniony na zdjęciach, może zadecydować o naszym być albo nie być w biznesie.
Nie zapomnę przypadku jednego internetowego inspiratora, który owszem, miał do przekazania ciekawą wiedzę, ale na zdjęciach wyglądał jak z kroniki kryminalnej – dla mnie osobiście był to zupełnie nietrafiony przekaz.
Każdy element ma znaczenie, a najważniejsze, by końcowy efekt był pokazaniem najlepszej prawdy o Tobie.


Zdjęcia wykonuję bez ograniczeń terytorialnych, najczęściej pracuję w Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy, Trójmieście, nie stanowi dla mnie problemu również dojazd w dowolne miejsce kraju, czy Europy.




Fotografia biznesowa ma wiele oblicz, w zależości od koncepcji zapewniamy:

“Ten projekt Otodom będzie dłuuugo pamiętał! Świetna robota i jeszcze lepsza atmosfera.  Cosmo Foto Studio ma to, co cenię sobie najbardziej przy współpracy: otwartość i elastyczność. Te dwie cechy sprawiają, że projekt jest szyty na miarę.”

Dorota Dwornik, Otodom.

 Zobacz też ZASADY WSPÓŁPRACY


Budujesz profesjonalny wizerunek? Potrzebujesz świetnych zdjęć?
Skontaktuj się z nami teraz:
kontakt@cosmofoto.pl
tel.: +48 733 422 900


Nasza oferta: